zaterdag 24 juli 2010

Top 40

Even een vlugge update:
Op zich valt er namelijk weinig te melden, de laatste weken niet veel bijzonders gedaan, het is tenslotte vakantie :)
Binnenkort ga ik zowaar weer eens een schaaktoernooi spelen!

Wel heb ik het nieuwe boek van Karin Slaughter gelezen, dat heet "Verbroken".
Het is voor mij het 40e boek dat ik om en nabij de laatste 1,5 jaar gelezen heb, dus ik zou nu een top 40 kunnen samenstellen ;)

Beschrijving "Verbroken" van Karin Slaughter

Sara Linton keert na lange tijd voor een vakantie terug naar Grant County. Daar wordt ze ongewild geconfronteerd met de verdrinkingsdood van een jonge, mooie studente. De verdachte, een zwakbegaafde jongen en iemand uit haar verleden, pleegt zelfmoord voor Sara hem kan spreken. Op de celmuren zijn met bloed de woorden IK NIET geschreven. Sara vermoedt dat Lena Adams een rol in zijn dood heeft gespeeld en vraagt Will Trent van het Georgia Bureau of Investigation om haar bij te staan. Zijn komst wordt niet door iedereen gewaardeerd en hij stuit bij zijn onderzoek op een muur van stilte. Langzaam ontrafelen Sara en Will een zaak vol explosieve geheimen, maar door de ontwikkelingen komen er nieuwe levens op het spel te staan.

Dat was het weer voor nu, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Berichten links

Powered by Blogger Widgets

Contact Erik van den Dikkenberg

Teller vanaf 9 oktober 2008