zondag 13 juni 2010

Nog altijd een snelle jongen...

Gisteren was het OSBO-snelschaken voor clubteams.
Helaas werden we met Veenendaal nipt 2e achter ASV Arnhem.

Echter, zelf won ik net als 2 jaar geleden in 2008 de medaille voor beste individuele score, "topscorer KNSB-klasse 2010" zoals op de achterzijde van de medaille vermeld, vanwege mijn score van 22 uit 24. Toch weer een opsteker.
De foto van die uitreiking uit 2008 staat nog altijd bovenaan deze blog, ik heb niemand gezien die er gisteren ook een foto van maakte dus een foto-update zit er nog even niet in...

In het "Open Veens" kwam ik de 4e ronde, afgelopen donderdag tegen Stefan Bekker, helaas weer niet verder dan remise. Met zwart speelde ik een uitstekende pot totdat ik met weinig tijd op de klok even snel een zetje speelde waarna wit een truc had die hem "eeuwig schaak" opleverde.

Geen opmerkingen:

Berichten links

Powered by Blogger Widgets

Contact Erik van den Dikkenberg

Teller vanaf 9 oktober 2008