zaterdag 4 oktober 2008

Profcoach

Dit keer iets wat niets met schaken van doen heeft, hoewel je er wel goed bij moet nadenken!

De Profcoach competitie is een gratis online managerspel van de Eredivisie en razend populair onder vele tienduizenden voetballiefhebbers.

Ik sta momenteel (6 oktober) 621e op de ranglijst (was even 357e), klinkt niet super, wel als je bedenkt dat er 71.149 mensen meespelen.

Je moet met 18 spelers, van elke club 1 speler, zoveel mogelijk punten zien te verzamelen en je mag elke week (natuurlijk) maar 11 spelers opstellen.
Ook goed opletten dat je spelers niet geblesseerd zijn of dat je ze bijvoorbeeld moet vervangen omdat ze vanwege hun zoveelste gele kaart geschorst zijn voor de komende wedstrijd.

Meer info, over het scoren van punten etcetera, vind je via deze link op profcoach.nl

Je kunt met je schaakclub bijv. ook een subleague aanmaken, een poule met enkel schaakvrienden dus bijvoorbeeld.

In mijn subleague met 14 vrienden (niet-schakers)sta ik momenteel ruim bovenaan. We spelen gewoon om een flessie wijn/champagne, kratje bier naar keuze.

Ik weet al wat mijn keuze word!

Geen opmerkingen:

Berichten links

Powered by Blogger Widgets

Contact Erik van den Dikkenberg

Teller vanaf 9 oktober 2008