vrijdag 3 oktober 2008

Interne competitie Wageningen

Gisteren was alweer de 5e ronde, voor mij echter pas de 3e partij.
Eerder had ik in ronde 3 verloren van Hotze Hofstra na een uitstekende stelling gehad te hebben en in ronde 4 won ik van Kees Stap.

Na een enerverende strijd tegen clubkampioen Sander van Eijk kwam ik uiteindelijk in een moeilijke manouevreerpot met een apart idee (Kh3), waar Sander op in was gegaan, gewonnen te staan.
In tijdnood echter wist ik verschillende winsten te verprutsen, vooral f4 verwierp ik door spoken te zien in de zin van nog iets beters maar ook daarna had ik nog kansen.

Zie hieronder voor deze interessante partij!

dikkiesander.pgn

Geen opmerkingen:

Berichten links

Powered by Blogger Widgets

Contact Erik van den Dikkenberg

Teller vanaf 9 oktober 2008