zondag 23 november 2008

Winst en blamage tegelijk


Mooi was het dat we gisteren met Wageningen eindelijk wisten te winnen.
Nadat ik met teamgenoot Bert Torn ongeveer tegelijk als laatste klaar was bleek mijn halfje tegen, de altijd zeer sympathieke, Frans Konings (rating 2225) reden genoeg tot blijdschap van spelers en supporters: 5.5-4.5! Een knappe prestatie tegen een team als Stukkenjagers.

Echter, na een fraai gespeeld eindspel waarin ik de winst voor het oprapen had (zie stelling bovenaan bericht, ik had wit, waarna ik in tijnood niet meer hoefde te noteren).
Een vluchtige blik leert dat ik straalgewonnen stond, ook een duidelijk winstplan had maar het toch gruwelijk naar remise wist te verprutsen. Jammer maar helaas.
Gelukkig kostte het dit keer geen matchpunt(en)!

1 opmerking:

Hoofd zei

Die eerste klasse is zo slecht nog niet...

Berichten links

Powered by Blogger Widgets

Contact Erik van den Dikkenberg

Teller vanaf 9 oktober 2008